måndag 5 januari 2009

Över 1000st besökare !!!

TACK ALLA MINA FÖLJESLAGARE!

Nu har jag haft mer än 1000st besök på min blogg sedan oktober då jag satte in räknaren.
Kul tycker jag.
Idag har dagen gått åt till att fixa med saker och ting som lätt kommer efter.
Bla har jag förberett den stora maskinen för ett litet jobb jag ska göra på onsdag i Örebro.

Imorgon ska jag fara iväg till Järna och köra Engströms Cat D8R, då Fredrik ville vara ledig.
Det var ett tag sedan man körde Cat så jag undrar om det kommer att klia av alla utslag eller om det kommer att gå fint. ;-)

Så här efter alla helger så har det tunnat ut lite på jobben, det finns vissa små jobb jag kan ta mig för men jag känner att det skulle vara kul att få ett lite större jobb att grabba tag i just nu...
Hör av er om ni har några tips till mig.

Mvh Marcus

Inga kommentarer: