lördag 10 januari 2009

Service av Liebherr LR 622 Bandlastare.

Vi (Min svärfar och jag) ska byta segment, plattor, och andra detaljer som jag för tillfället glömt namnet på, vi ska dessutom renovera skopan en del.
Idag har jag kollat igenom maskinen lite, för er som inte visste det så köpte jag denna före jul men det har varit så mycket annat just nu så jag har inte haft tid förens nu att kolla lite närmare på maskinen, jag hittade bla en dieselvärmare med avklippta kablar som jag tänkte försöka att få igång.
Dessutom hittade jag en massa kablar som jag misstänker (efter tips av Fredrik Karlberg) är till ett Anmask system!?! ... ... ... finns det systemet kvar i bruk???
Hur som helst så är det en massa plock som behöver fixas innan jag far ut på jobb med den som jag tänkte åtgärda i morgon och veckan som kommer...


Inga kommentarer: