lördag 31 januari 2009

På väg hem från Åland.

Det som sker på en Ålandsbåt stannar kvar på båten, därför har jag inga bilder eller inlägg från båten, men jag kan lova att det var kul där.
Här är det Joppe som sitter närmast kameran, ser ut som han har fyllefrossa ;-0 Närmast fönstret Nicklas som alltid är glad, bredvid honom Peter.
Stackars Busschaufför kan jag säja, första gången han körde från Ålandsbåt och fick både fylla, slagsmål, allsång och liv på bussen.
Tror han sade upp sig direkt när han kom hem...
Men kul hade vi...


2 kommentarer:

Eleonora sa...

Jo, kul hade vi men är grabbarna från Laxå med nästa resa igen så slår jag ner dem innan vi kliver på bussen. Kram Frugan

Marcus Meijer sa...

Hej frugan.
Ja det tycker jag du ska göra direkt, men säg till bara så att jag kan bevittna det hela.
Det var ena riktiga idioter de där grabbarna från Laxå...