söndag 23 augusti 2009

Kul med fest hos grannen.

Konstigt nog har jag tydligen inte skämt ut mig nog hos grannarna, för vi blev bjudna på fest hos dem.
Eleonora säger att det kanske är så att de vill bjuda henne och att jag får följa med för vi är gifta.... hmm ;)
Men efter denna fest tror jag att de har fått nog av mig (förlåt mig Henrik och Jonna), Eleonora skämdes över mig och gick hem, jag vet att jag pratar en massa när jag dricker Whiskey, men det kanske är för att jag sitter ensam i maskinen hela veckorna på jobbet, vad vet jag?
Vad jag vet är att jag inte ska dricka på länge iallafall...
Hur som helst så måste man ju skylla på någon för att man skämmer ut sig, och det måste få bli en annan granne som får ta på sig det, inga namn nämda men du själv vet nog vem du är om jag säger att du inte ska ta fram den där Rock n´roll Whiskeyn när jag är i närheten. ;)
Det var riktigt kul tyckte jag, får se om vi kan ha en fest snart, för då kan jag ju bjuda mig själv...


1 kommentar:

Finnpajsaren sa...

Haha, jaadu. Det är självklart bara för att ni är gifta vi bjuder dig. Eller inte. Det var kul, vi gör om det snart.