tisdag 25 augusti 2009

Alla olyckor på en gång.

Varför kommer sällan en olycka ensam?
Jag har milt sagt haft det besvärligt med alla maskiner och tekniska underverk i två veckors tid...
Jag tror allt jag äger snart har gått sönder, brunnit upp, eller på annat sett orsakat en förödelse för ekonomin.
Reparationskontot jag har räcker inte till på långa vägar så att köpa ny husvagn istället för mögelholken jag bor i är inte att tänka på.

Får göra som vanligt: Börja om från ruta 1 igen.
Det är bara det att jag tycker jag gjort det så många gånger så man funderar på att ge upp ibland, kanske man inte ska ha ett företag???

Kom igen stötta mig, jag vill höra kämparord från er så jag orkar igenom denna "down period".

Skriv kommentarer.

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen på sista tiden, men det har att göra med att jag haft mycket att göra och mycket att tänka på så jag har helt enkelt inte orkat med bloggandet, men hoppas att med er hjälp komma på bättre tankar och blogga mera...

Kommentera..................!!!!

Vill höra att ni finns där ute.....

2 kommentarer:

Eleonora sa...

Det blir bra snart, det ordnar sig alltid det vet du :-)
Kram Frugan

Anonym sa...

Hej hej!!

//Frugan till han som var skyldig för rockerswiskeyn!!!