fredag 19 november 2010

Hej allihopa !

Det var ett tag sedan som jag bloggade, det finns två anledningar till det, dels så har jag haft en omtumlande tidsperiod i mitt liv som vi inte behöver gå in på närmare här, och dels för att jag skaffat en ny telefon,,,,, IGEN!!! som inte vill som jag vill, det går tydligen inte att föra över bilder på ett bra sätt till bloggen, någon som kan hjälpa mig? Har en SonyEricsson Experia X10, den stora, med pekskärm, blir galen på den telefonen för övrigt ibland.... Men nu hoppas jag att jag ska kunna blogga imellanåt iallafall, så kolla gärna in min blogg då och då.... Ne, nu ska jag åka över till grannen och bada lite badtunna, det vart ju trevligt sist så hoppas de blir trevligt denna gång med.... ;)

1 kommentar:

Söta Miss Piggy sa...

Hör av dig när du har tid!