söndag 18 juli 2010

SEMESTER !!!!

Imorgon startar min semester!!!
5 hela dagar med lek och bus med barnen, till mamma Eleonoras förtret antar jag hihi...
Vi börjar med att möta upp några goda vänner och grannar i High Chapparall där vi får springa av oss och skjuta hej vilt!
Vi övernattar där så det blir två dagar vilda vestern!
Helsingforskryssning blir det sen, åker på onsdag och kommer hem på fredag...
Ja det ska bli riktigt skönt, jag ska försöka få till så man är ledig i helgen oxå så blir det ju 7 dagar, tror ni man kunde koppla över telefonen till Jonas?
En hel vecka utan telefon, hur ska jag klara mig???
Ne det är nog bäst att jag har den på för annars blir nog omställningen lite för stor på en gång eller vad tror ni?
Och för er inbrottstjuvar som läser detta så tyvärr så är inte huset tomt utan de har vi lånat ut till ett yngre par under veckan som kommer att bo där...

Inga kommentarer: