fredag 28 maj 2010

Kärlek och sånt skit!!! Bistick och skönhet...

Hej på er där ute, sitter här nu och väntar på Jonas och Kent-Erik, vi ska till Barkaby på maskin-Expo idag. Jag ska köra så det blir nog första gången man åker på den årliga resan som helt nykter...:)
Bara måste skriva några kommentarer om vad barn kan säga. hihi hi...
Imorse kl 5 då vi låg sängen så kastade ena katten "Laurenz" uppen hårboll på golvet, sur som fan hävde sig Eleonora upp för att torka bort den...
Då sa jag till min son att:
-Nu har nog katten förstört hennes dag innan hon ens vaknat!
Då svarar Jonathan att:
-Jaa, det är som i filmer med kärlek och sånt skit, när de ska pussas och hållas på så kan det förstöra vilken film som helst....

Förra veckan vart Eleonora stungen av ett bi, alergisk som hon är så vart det lite uppståndelse och panik, mitt i allt lutar sig Madeleine, som sitter i baksätet i bilen, fram och lägger en hand på mammas axel och säger:
-Det kanske var biet som tyckte du var vacker som en blomma och stack dig av misstag för han trodde du var en blomma...

Ahh, jag tycker de är underbara de små barnen...

Ha de gott idag och njut av sommaren...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha.... roliga dom är... Jonathan sa till mig igår att man får trasig hjärna om man stressar mycket för det har fröken sagt..!! Hmmm.... /monstret