tisdag 27 april 2010

Stressad period!

Ursäkta alla ni som följer min blogg, men det har varit en ganska intensiv period med mycket arbete 7 dagar i veckan den sista tiden...
Det har i stort sett bara varit att jobba tills man stupat i säng för att invänta den där förbannade klockan som väcker en igen för att man ska sätta sig i cockpiten på nån maskin igen....
Men men, det blir så ibland (det blir så ibland som min son brukar säga när det blir tokigt) och de är ju korta perioder så det gör mig ingenting...
Därimot har jag då inte hunnit med bloggen som jag borde, men nu är det lite lugnare igen så nu är jag tillbaka....
Bilder har jag ju skickat in med min telefon som vanligt men inte hunnit med att skriva något så ni som är med på bilderna eller vet vad det handlar om, PLEACE skriv kommentarer om de bilderna så blir jag glad, annars får ni gissa er till vad de ska föreställa...
Skriv gärna lite kommentarer i övrigt med, de är bara kul...

Inga kommentarer: