söndag 7 mars 2010

Grattis Elvis och Fredrik...

Då tycker jag att tävlingen avslutas här och nu och meddelar samtidigt vinnarna...
"Elvis" som vill vara hemlig, därför säger jag inte att det är Erik Johansson ifrån Hidingsta, Kumla, son till Stig o Siv i Hidingsta, han kallar sig Elvis, jo han den anonyme är värd ett litet pris för den roligaste kommentaren.... Han ska få en liten modell av en bandtraktor han kan ställa hemma i vardagsrummet som pris.... En liten rekommendation bara till dig "Elvis" är att ställ dit den när inte frun i huset är hemma och sedan tar du tid med en klocka när hon kommer hem så får vi se hur lång tid det tar innan den väldigt bestämt forslas bort.
Då kan vi gämföra tider med varandra, tror inte det tog mer än 2,5min för min fru att se den och slänga ner den i källaren...

Nåja, den vinnaren som jag tyckte var mest exakt och snabbast var efter en lång stunds övervägande Fredrik, Fredrik Karlberg antar jag, han får oxå en modell, men då han har en del sådana så ska jag höra med han vilken modell som skulle passa bra...
Ledsen där Johan, :( men du var nära, jag bjuder dig på en öl när vi ses näste gång, ok?

Nehe, ja då är det bara att sätta sig i bilen igen i över 4tim, för nu ska jag först till Örebro för vidare färd till Strömstad igen, ha det gott alla läsare och glöm inte att titta in på min blogg ofta... ;)

Inga kommentarer: