måndag 6 juli 2009

Mycket att stå i. (stora skor)

Ett litet skämt på överskriften.

Förlåt alla ni som följer min blogg, det är så att jag har haft en otroligt intensiv period nu några veckor så jag har helt enkelt inte haft tid att skriva kommentarer till bilderna.

Jag ska försöka bättra mig.

Nu har jag skrivit i några stycken och hoppas att ni har ork att gå bakåt i tiden och kolla på bilderna med text igen.
Kolla gärna extra på när jag mötte Magnus Samuelsson då vi kollade på AC/DC.

Nu jobbar jag i Örebro med Bandschaktaren och det är ju skönt att få ännu ett jobb nära hem.

Dammen börjar ta form och snart ska vi fylla upp vattnet till full höjd, det ska bli kul.
Tyvärr så har fiskarna dött som vi slängde i men ska göra ett nytt försök då det blivit lite svalare i vattnet.

Ni vanliga människor som har semester hälsar jag att ni ska ha det riktigt skönt.
Själv så väntar jag tills jag får pansion om ca 35 år förhoppningsvis...

1 kommentar:

Karin SKARA sa...

Hejsan!
Vilken underbar humor du har!!!
Här är en till som ALDRIG får semester. Bara mellan Jul och Nyår brukar det bli några timmars lugn. Hade varit trevligare tvärs om :o)

SÅ stooooor dammen ser ut, har du några mått att medela, så där på en höft.
Har inte hunnit läsa hela Bloggen ännu, så det kanske står någonstan.

Lycka till med Hostorna jag skickade, jag tror de kommer att trivas alldeles utmärkt hos er, i den vackra miljön.
Regniga hälsningar
Karin // mamma Olsson