torsdag 30 april 2009

Några tips.

Jag vill bara påminna om fältet här till höger på sidan, kolla det ibland, videosarna tex, det är många som missar dem tydligen.
Ett annat tips är annars att klicka på bilderna så blir de större...
Jag tycker att jag börjar låta tjatig om detta så jag kom tänka på en filmkommentar, S.O.S Sällskapsresan Snowroller där de är i fjällen, de som jobbar där har ju samma färg på jackorna som sopåkarna och så pratar de med en chef i telefonen så säger han så här:
-Jag vill inte verka tjatig, men återigen, jackorna..... Vi måste får nya jackor, det är ju förjävligt det här, vi blir ju trackade hela tiden....
Jahaha jag tycker det är roligt med sådana kommentarer i filmer men så har jag ju en märklig humor säger min fru...
Efter en stund vet ni ju hur det gick med jackorna de fick???
Skriv gärna kommentarer oxå, det är dåligt med det nuförtiden...

Inga kommentarer: