Trodde jag skulle behöva be om hjälp men klarade det tillslut, kan säga att det lutade bra mycket när jag började ta mig loss, allt jag hade i hytten låg i en enda röra i ena främmre hörnet.. Jag fick tom, ta stöd med fötterna mot dörren för att inte ramla ur stolen...
Men det gick vägen denna gång med, skam den som ger sig!!!



























